Téma: xray
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli XRAY T1FK'05 je konkurenčně schpný XRAY T2R Pro ? přdem děkuji
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli XRAY T1FK'05 je konkurenčně schpný XRAY T2R Pro ? přdem děkuji
Rozdíl je v tom 4 roky Konkurenčně schopné je ! Všechno je to o rukách když bude mít někdo T2R a nebude to umět tak je to jedno co máš za auto !
Jinak jen pro info T1FK05 má myslím baterii rovnoměrně rozdělenou dvakrát po třech článcích, což je super kvůli vyvážení, ale napytel kvůli tomu, že musíš zakoupené baterie rozebírat a rozletovávat. Pokud je to tvoje jediné auto, tak to lze, ale já bych se tomu vyhnul. Taky se na to dávala upravená plata, že se tam dala normální baterie, ale napříč. Každopádně originál nebrat.
Jinak jen pro info T1FK05 má myslím baterii rovnoměrně rozdělenou dvakrát po třech článcích...
a to odkdy?
http://www.teamxray.com/teamxray/products/proddesc.php?prod_id=1281&kategoria=0&catName=
hua, tak to bylo holt na ještě staršim kousku od xraye, kterej už si nepamatuju jaxe menoval, takže se omlouvam a děkuji Brodymu.
BTW Brody 41m/s je rychlost čehokoliv volnym pádem, něco zvládne i rychleji
Predpokladam ze si mal na mysli T1FK04 pretoze to bol posledny Xray s delenymi baterkami.
a jak jde xray T1 s dělenejma baterkama předělat na "nedělené" baterky? Výměnou plata? Má to smysl? Výhoda? díky
da-vymenou plata, smysl to moc nema, jedine pri pouziti LiPo, i kdyz pochybuju, ze bys je do neceho jako T1 cpal. tohle reseni 3+3 reseni ma hlavne vyhodu v rozlozeni hmotnosti, coz je bezkonkurencni.
dneska bezproblemu koupi lipolky v saddle packu... resi to tak napr. buggynari, takze nema ani duvod vymenovat plato
dneska bezproblemu koupi lipolky v saddle packu... resi to tak napr. buggynari, takze nema ani duvod vymenovat plato
ma to smysl, pokud premysli ze poridi v dohledne dobe neco lepsiho, kde mu bude saddle celkem k nicemu a spatne prodejny
ma to smysl, pokud premysli ze poridi v dohledne dobe neco lepsiho, kde mu bude saddle celkem k nicemu a spatne prodejny
no, nesouhlasim ani s jednim, pouzitelne to je, sice s problemy pri usazovani, ale pujde to tam a jak to prilepis, tak se to nehne.
prodejnost je take diskutabilni.
nicmene predpokladam, ze pokud si koupi jedno nebo druhe, tak u toho vydrzi. Nicmene se dostavame na uroven diskuse "co kdyby" :-)
da-vymenou plata, smysl to moc nema, jedine pri pouziti LiPo, i kdyz pochybuju, ze bys je do neceho jako T1 cpal.
Proč ne? Já teď dal LiPol do obyčejného TT01 a rozhodně nelituju - auto je díky podstatně menší hmotnosti baterie o dost živější.
Ale na druhou stranu já mám trošku specifickou situaci, nekupoval jsem ty baterie speciálně do auta, normálně je používám v letadlech.
ahoj,
lze na Xray T1-(R) dá ráfky a pneu šíře 26mm? (origo jsou 24mm). Konkrétně mám vyhlídlé ráfky 26mm s offsetem +2mm nebo +4mm.
díky
neni důvod proč by nepasovali, pokud ti bude na to pasovat guma, a padnou do kastle
Jen pro zajímavost, řekni mi aspoň jedinej důvod,proč by mohly nepasovat? Mě totiž nic nenapadlo.
neni důvod proč by nepasovali, pokud ti bude na to pasovat guma, a padnou do kastle
Jen pro zajímavost, řekni mi aspoň jedinej důvod,proč by mohly nepasovat? Mě totiž nic nenapadlo.
protože v manuálu a setup booku není o jiné alternativě ani zmíňka (origo 24mm s 0mm offsetem)
jde mi o tohle:
mám 190mm kastle od Tamiye
1) Impreza 2007
2) Focus 2003
Ráfky, které se kupujou samostatně na tyto káry jsou:
1) Subaru: 24mm s 0 offsetem nebo 26mm s +2mm offsetem (Tamiya)
2) Ford: 26mm s +4mm offsetem (Tamiya)
Tak mi to prostě nejde do hlavy, hlavně aby ty kola pak nebyly moc ven z káry. Chci je kupovat přes eshop, tak to nemám jak vyzkoušet....
To už je lepčí otázka
Hele todle ti nikdo neřekne, protože 190mm kastle je od 185-195 mm ve skutečnosti (vlastni zkušenost).
Takže doporučuju naměřit si všechny kastle sám. Potom nasadit kola se známým offsetem a změřit šířku. Odečteš od kastle podvozek, vydělíš dvěma, a znáš offset, kterej potřebuješ na přesná zapadnutí do kastle. Jelikož ho nebudou vyrábět, tak budeš muset koupit nejbližší větší,nebo menší, to je na tobě. Já si takhle speciálně kupoval kola až z austrálie, jen aby měla offset přesně 4, a pak sem zjistil, že všechny yokomo jsou +4.
Podle kastlí jezdíš rally, a tam je to jedno.
a nezdá se mi, že by na jednu kastli pasovaly 24 s 0off i 26 s 2off. To mi připadá jako 3mm rozdílu na jednom kole, ale rád se nechám poučit.
To už je lepčí otázka
Hele todle ti nikdo neřekne, protože 190mm kastle je od 185-195 mm ve skutečnosti (vlastni zkušenost).
Takže doporučuju naměřit si všechny kastle sám. Potom nasadit kola se známým offsetem a změřit šířku. Odečteš od kastle podvozek, vydělíš dvěma, a znáš offset, kterej potřebuješ na přesná zapadnutí do kastle. Jelikož ho nebudou vyrábět, tak budeš muset koupit nejbližší větší,nebo menší, to je na tobě. Já si takhle speciálně kupoval kola až z austrálie, jen aby měla offset přesně 4, a pak sem zjistil, že všechny yokomo jsou +4.
Podle kastlí jezdíš rally, a tam je to jedno.a nezdá se mi, že by na jednu kastli pasovaly 24 s 0off i 26 s 2off. To mi připadá jako 3mm rozdílu na jednom kole, ale rád se nechám poučit.
já tě určitě nepoučím. Řeším tohle poprvé a uvedený rozměry jsem posháněl různě na netu...
jinak díky za postup, udělám to tak.
Pro X-ray T1R si jdu zítra, tak zkušenosti časem napíšu.Kolegové na rally tyto podvozky používají, nejčastěji s koly Ripmax, která by měla mít offset 4 mm, nijak jim z kastlí ven nelezou.Neměl by tedy být problém.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.