Téma: MRC VW Beetle Expedition
Tak sem se do toho konečně pustil. Před nějakou dobou dorazila domu funglová Losina Mini Rock Crawler, stihla ujet asi dva metry po koberci a šla pod kudlu:) Nicméně dojmy z ní sou veskrze pozitivní, teda aspoň co se dá okem posoudit...zpracování kvalitní, jenom šly trochu ztuha nápravy, ale po otevření, máznutí a zavření bylo po problému...
co se týče úprav, vzhledem k tomu, že kastle brouka, která na to pude, má rozvor větší, než losina v serii, takže muselo nastat prodlužování. Původní plán, že si udělám vlastní šásko z plastu, aby to bylo lehký, brzo padnul, použil sem plastový prkýnko na krájení o tloušťce cca 7mm, a po vyříznutí se rám kroutil jak z gumy. Nakonec sem se rozhod použít origo šasi s extra bočnicem z L profilu, a prodloužit zavěšení náprav. Z toho vyplynula nutnost nahradit původní 3link s plastovym véčkem jako horním uchycením, standartním 4linkem. Vzadu nebyl problém, zadní servo plate šel dolu, a do volnejch otvorů se chytly kuláky a bylo vystaráno. Vepředu, jelikož sem chtěl zatim nechat servo na nápravě, to tak snadný nebylo, takže sem chvíli laboroval a nakonec sem to pořešil tak, jak je vidět na fotkách...do volnýho otvoru sem chytil kulovej čep, kterej slouží jako kotevní bod pro horní linky. Bez tlumíčů se to kroutilo docela divoce, ale s nima se to celkem uklidnilo...křížení je teď tak akorát, a nápravy při propružení nikam necestujou. Nicméně do budoucna možná pude servo na rám, a předek bude řešenej stejně jako zadek. Tlumiče sem tam šoupnul třecí z Reely Clashe, kterej už mi asi dva roky leží doma v krabici:) Myslim že vypadaj celkem slušně, a při těch rychlostech, kterejma se to bude pohybovat, snad budou stačit. Taky sem vyměnil táhla na řízení, páč ty origo plastový se mi moc nezamlouvaly. A největší problém je, že na tenhle rozvor sou krátký kardany, sou zasunutý zhruba půl cenťáku, což na přenos síly rozhodně nestačí, už sem si objednal náhradní a provedu prodlužovací operaci:)
Na zkoušku sem tam vrazil kola z Touarega, a uplně luxusně zapadaj do blatnílů, takže tam možná zůstanou, snad gema je nějak prořezával a fungovaly prej relativně slušně, tak to asi zkusim. Baterka asi příde posunout víc dopředu, podle toho, kolik bude místa pod kastlí a to bude asi z mechanickejch úprav šecko.
Až se vrátí kastle z lakovny, uvidim jak se s ní dá pracovat. Ta na fotkách je náhradní, ABS, na lak šla lexanová. Snad tam nějak pudou zakomponovat nějaký ty nárazníky, světla a tak podobně...
Zdehle pár fotek: