jeste poznamecka.... myslis, ze bych jezdil M18, pokud by NANDA byla zavodivejsi nez M18? Nejezdil a tomu ver :-) Nejsem masochista a v pripade, z eneco funguje lepe za mene penez, tak na to slysim (pokud k tomu nemam jine duvody, jako napr. letos u desetiny).
Netvrdim, ze auto je vselek, ale bavime se o porovnavani podvozku s cilem zavodit. Byval bych byl zticha, kdyby to chtel jen tak...
p.s. zajimalo by me, jak jsou na tom dnes kluci na Morave. Jake podvozky se jezdi? Vim o Xrayich (exotek), Scalpelech a podvozcich z dilny kolem kluku Dibika, Paraka a spol.
No já mohu o Nandě napsat hooodně moc, neboť jsem ji až do listopadu dobře přes rok jezdil a dále jich na naší dráze několik provozujeme.
V základu za 1500 nefunguje! Pokud se z ní má udělat spolehlivé a konkurenceschopné auto pro Xray, tak to stojí cca tolik jako dneska nový pročko. Přiměřeně funkční vyjde tak na necelý 3k.
Pročko se vezme a vesměs funguje, s Nandou je třeba si dost pohrát a pak funguje taky. Jak jsem psal, v určitým základním tuningu celkem dobrý auto a dají se s ním i zajet výsledky, ale pokud se půjde takříkajíc vpřed, tak přijde okamžik, kdy už prostě Nanda dál nestíhá. Místo Nandy je ve "štoku" či v "Basic" v závodech pro začínající, je dobrá když s ní začátečník mlátí o mantinely, kdy si měkký plasty nechají hodně líbit a když už rupnou,tak stojí míň než věci na "X". Někdy mi to ani hlava nebere co si to auto nechá líbit...
Pro závodění na maximum, kdy je v autě kvalitní stříďák, lipol, lehký vybavení atd. je prostě lepší Xray M18Pro, taková je skutečnost.
Dokázal jsem sice hodně dlouho Pročka s Nandou porážet ale to nebylo auto v základu ani omylem a finančně vyšlo asi i na víc než nový M18Pro.
Já osobně třeba momentálně jezdím auto postavený na bázi M18 a byl jsem posladní kdo z těch co u nás na závodech jezdí áčko Nandu opustil. Nevylučuju že si ji zase někdy nevyzkouším, resp. že ji nebudu vylepšovat, ale momentálně bych s ní prostě pročka soupeřů nestíhal.