1

Téma: Problémy při skládání SAVAGE 4.6

Můžete se podělit s problémy které jste řešili při skládaní SAVAGE 4.6.

Zatím jsem stavbu SAVAGE nedokončil, ale už mám 2 problémy:

1) Když připevním diferenciál do domečku, tak při otáčení se v jednom místě lechce zadrhne. Jedná se o ozubena kola (86031 a 86030). Žádné nečistoty na tom nejsou a kola mě něpřipadají, že by házely. A všechny šrouby jsou dotaženy co to šlo.

Asi to necham a třeba se to omele při jízdě.


2) Ja kdyz utahnu srouby pro upevneni brzdovych desticek do krytu převodovky, tak se brzdove kotouce sotva otaci.

SIKY mě poradil podložky mezi převodovku a plastové sloupky (86145).

2

Re: Problémy při skládání SAVAGE 4.6

S prvym ti neporadim, ale kotuce predsa nemozes utahnut na doraz, potom jasne, ze sa netocia. Tymi srobami sa nastavuje vzdialenost platniciek od kotuca.

3

Re: Problémy při skládání SAVAGE 4.6

S diferencialem jsem mel tu samou zkusenost a udelal jsem to jako ty "treba se to behem jizdy trochu osoupa a bude to v pohode". Po zhruba dvou hodinach jizdy a stalem cvakani v diferencialu jsem dif. opet rozebral a zjistil jsem ze jsem totalne odepsal pastorek diferencialu. Nyni cekam, kdy mi prijde novy a zda budu mit zase pri sestavovani problemy. Osobne si myslim, ze problem je v tom, ze pastorek dif. se muze volne pohybovat (plave). Mozna by pomohlo plavani pastorku diferencialu trochu omezit napr. nejakou podlozkou mezi unasecem poloosy a pastorkem diferencialu.

4

Re: Problémy při skládání SAVAGE 4.6

No chalani tak ja som mal opačný problém čo sa týka difiku mal som ho príliš volný  - riešenie bolo výpodloženie dištančnými podložkami. Tak isto by som riešil aj tvoj problem ak to ide stuha tak oproti ozubeniu by som podložil destinovu podložku pred ložisko a verím že by to zabralo - tak isto treba vymedziť vôlu 13z hrušky - pastorku aby tieto vôle zmizli. Ináč ak prevod bude tesný alebo volný tak ten 13z pastorok , ktorý je značne prekaléný ti praskne u koren a nejaké zubu a môžeš čakať. čo sa týka dvojkotučovej brzdy tak skrutky  majú osadenia len musíš dávať pozor ako osdzuješ vymedzovacie podložky za čelusťami aby tam zostala potrebná vôla. po zložení ti brzda na aute pokial nieje zatiahnuta nesmie dávať žiadný odpor inač je problém a treba sa stým vyyhrať.
A ešte ktom difiku plasty sú pružné ta desatinová podložka ti tam určite výde, tým pádom docieliš potrenú vôlu. Ozúbené kolečká nie su až tak presné ako by sa zdalo. A preto treba sem tam tie vôle kontrolovať .