1

Téma: Problém se seřízením motoru

Mám  Márdra asi rok  a poslední dobou mám problém seřídit motor, když je studený tak jezdí jako blázen a jak se ohřeje tak se dusí nejde do otáček chcípne, nejde potom nastartovat jenom přes sytič. Nevím si rady. Měl sem rozebranej motor a karbec, všechno sem vyčistil dal do hromady a dělá to furt, pořád ladim a nic. Nemůže něco odejít v karburátoru že se nedá seřídit?

2

Re: Problém se seřízením motoru

Kdyby se to dalo posoudit podle nitro motoru tak by to odpovidalo moc bohate smesy ale takle netusim.Zkus napsat nohovi ten je od jindrichace mozna bys za nim mohl zajet kdyby bylo nejhur.Ale myslim ze ti poradi.On jezdi Baju uz dlouho.

E-Revo brushless,E-Revo VXL,Revo platinum edition.Futaba 3PM 2.4 ghz,Hyperion EOS0610i Duo II
Fotogalerie

3

Re: Problém se seřízením motoru

Jehly na karbeci zhruba 1 a půl až 1 a 3/4 otáčky od utažení.
Jinak pokud ještě jezdíš na origo vzd. filtr,tak koupit bud tuning KN nebo v Hobbyteamu sadu 4 molitanů za 500.O moc lepší a nezničitelný.Auto mi jelo i se skoro 2mm vrstvou bordelu na molitanu.
Možná by nevadilo vyměnit svíčku nebo zkusit jinou.NGK maj svou životnost.

4

Re: Problém se seřízením motoru

ja jsem mněl tyto přiznaky u špatne svišky NGK vymněnil jsem za championku a jede bez problemu.

5

Re: Problém se seřízením motoru

nechci tady rozebírat nějakou komerci ale zrovna hobbyteam je vcelku drahej, originál FG molitanový filtry koupíš skoro kdekoliv u prodejců FG za 160kč a jsou tam 2 v balní. Pokud chceš vědět konkrétně tak napiš do sz. Jinak bych taky zkusil nejdřív tu svíci. Nejlépe šampionku.

E-Revo - Xerun 150A+SD4274 2200KV Combo, Sanwa MX3-X

6

Re: Problém se seřízením motoru

Díky, zkusím sehnat tu svíčku, filtry už sem dávno vyměnil, mám tu sadu po 4 kusech.

7

Re: Problém se seřízením motoru

děj vědět jestli to nebude tim taky by mně to zajimalo

8

Re: Problém se seřízením motoru

nechci tady rozebírat nějakou komerci ale zrovna hobbyteam je vcelku drahej, originál FG molitanový filtry koupíš skoro kdekoliv u prodejců FG za 160kč a jsou tam 2 v balní. Pokud chceš vědět konkrétně tak napiš do sz.

Zrovna ten origo filtr byl příčinou,že se do válce dostal nějakej pidi bordel a vydřel rýhu ve válci.Proto radim tu sadu 4 ks s olejem z hobbyteamu,který jsou o dost hustší,odolnější a průchodnější ohledně množství vzduchu.

9

Re: Problém se seřízením motoru

na rc motor jsem našel filtr Kn maš jak je na tom z kvalitou

10

Re: Problém se seřízením motoru

Já KN moc nedoporučuju (i když ho prodáváme big_smile) u offrouda....zlatý dvou vložkový filtry.Už jsem měl na stole dva zmaštěný motory z KN filtrem.Průnik prachu-ne velké částečky ale jen prach a došlo k vydření válce....konec komprese
Nemám s nima dobrou skušenost...já teda ne.....možná jiní se ti ozvou aby sis udělal názor

11

Re: Problém se seřízením motoru

takže ejlepe tam hodit jakej ,nechad zaklad 8)

12

Re: Problém se seřízením motoru

Třeba tenhle: http://www.rcmotors.cz/rcmotors/5-Vyzkouseli-jsme-Tech-box (jinej obrázek nemám tak musím použít od nás)je to ten pěnovej a do vnitř se dává vložka..
A nebo jak píše jirka...tu sadu z Hobbyteamu.
A nebo použít ten KN ,ale s vložkou uvnitř

13

Re: Problém se seřízením motoru

nechci tady rozebírat nějakou komerci ale zrovna hobbyteam je vcelku drahej, originál FG molitanový filtry koupíš skoro kdekoliv u prodejců FG za 160kč a jsou tam 2 v balní. Pokud chceš vědět konkrétně tak napiš do sz.

Zrovna ten origo filtr byl příčinou,že se do válce dostal nějakej pidi bordel a vydřel rýhu ve válci.Proto radim tu sadu 4 ks s olejem z hobbyteamu,který jsou o dost hustší,odolnější a průchodnější ohledně množství vzduchu.

Jo tak to jo, já na tom origo mám totiž ještě ponožku a zatím jsem s tím problémy neměl ale dle mýho je to hlavně o tom jak dobře to naolejuješ, protože pokud je to málo tak je jasný že se tam někudy ten prach dostane....

E-Revo - Xerun 150A+SD4274 2200KV Combo, Sanwa MX3-X