Re: Jaký stříďák?
jasny pochlubim se a třebas dam za pravdu ukaže čas:-) ty jezdiš drift že?chci se zeptat zda se to musi jezdit s drfitasistentem nebo se to da i bez nej u velkeho auta si stim umim poradit ale s malim ne a ne jej udržet
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
jasny pochlubim se a třebas dam za pravdu ukaže čas:-) ty jezdiš drift že?chci se zeptat zda se to musi jezdit s drfitasistentem nebo se to da i bez nej u velkeho auta si stim umim poradit ale s malim ne a ne jej udržet
Upřímně nevim co to je "driftasisent", takže to nemam. Jediná úprava byla, že sem vzal svoje nejhorší diferáky, důkladně promastil vazelinou a zalil tavnym a udržet se to dá, ale když vidim jiný jedince jak to krájí a pěkně jim to klouže, tak o tom si můžu nechat akorát zdát. Furt musim kroutit kormidlem, aby mi to neulítlo, ale dá se to udržet. Blbě se totiž nastavujou přední odklony, protože originál spojovačky od tamiye jsou moc dlouhý a zadní sbíhavost nejde nastavit vůbec.
zadna zbiehavost sa da nastavit vymenou dielov na to urcenych...
vyraba to original Tamiya alebo aj aftermarket znacky
DRIFT ASISTENT je na zavodech zakázán a na TL myslim ze se neda koupit zadni sbihavost
a jaka zbyhavost ma byt??myslim že neni problem současne dirky zalejt a převrtat je šykmo a na předku jsem schopnej udelat takovy ačka že auto jezdi jen po vnitřni hrane pneumatik a ten trift asistent co to vlastne dela?
Já myslim že zadní zbíhavost se na TL koupit dá, myslim že jí měl vrakouš na finalovi, ale možná jí tam dal z TT nebo z jinýho podvozku.
a jaka zbyhavost ma byt??myslim že neni problem současne dirky zalejt a převrtat je šykmo a na předku jsem schopnej udelat takovy ačka že auto jezdi jen po vnitřni hrane pneumatik a ten trift asistent co to vlastne dela?
Má to v sobě asi gyro a natáčí to kolama, aby se to auto nepřetáčelo ... asi
Každopádně na závody se s tím nesmí ... a je to spíš pro lemply protože driftování je právě o tom udžet to auto ve smyku, bez nějakých serepetiček 8) hodně záleží na nastavení, ale to má v podstatě každý jak mu to vyhovuje a sedí.
Jinak to funguje asi takhle
http://www.youtube.com/watch?v=PrVc450__kA
jasny a u malejch aut se taky řeši svornosti diferaku?a co kola mam pocit že stim střidakem se da driftovat i s normal pneu
jasny a u malejch aut se taky řeši svornosti diferaku?a co kola mam pocit že stim střidakem se da driftovat i s normal pneu
řeší se svornost,nekteri jezdí obe pevný osy,nekteri přední pevnou a vzadu kul.diffem si utahujou podle libosti,na drifty jsou povoleny jen ABS
asi bycm mnel na toto založit nove tema co?teda pokud už tu neni
v sekci drift uz neco bude
Já osobně mám vepředu volnoběžku a vzadu kuličkový diff a taky to jde
jojo,co komu vyhovuje,na koberci maj lidi volnobezky nebo volnobezny osy,na asflat moc ne,tam spis diffy
na koberci jsem ještě nebyl, nějak nezbývá čas :cry: ale i na asfaltu to s tím jde ale fakt, zaleží na moře věcech ... já tam mám jen 20 závit, takže je to taky o něčem jiným
Ale když na to dáš ABSky, tak se dá driftovat v podstatě s čímkoliv
tak ten 9z to bez problemu urve i s pneu ale abych stim objel neco bokem to ne ale to bude spiše učit se učit se učit se
jinak na desetinovi kola pasujou uplne přesne vička od spreju je to uplne jak nato delanyjen na šiřku zastrihnout:-)
Co si myslite o stridavych elektromotorech Orion ... presneji mam na mysli http://www.mz-racing.net/p2159-ori66008-combo-vortex-touring-13t/
Kdyz jsem to tady tak procital, nenasel jsem nic co by se jich tykalo.
:arrow: dik