Téma: prosim o radu
ahojte chcem elek.on road mam 10litrou.co kupit?tak na parkovisko,zacinam.dakujem.alebo vzat ten mustang HPi dat love do nabijacky?a trochu ho tunovat?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
ahojte chcem elek.on road mam 10litrou.co kupit?tak na parkovisko,zacinam.dakujem.alebo vzat ten mustang HPi dat love do nabijacky?a trochu ho tunovat?
http://www.rcauta.net/forum/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=15&sid=46d2ec2d850e9587fd6fee2019033a4f
Hledej... těch podvozků 1:10 je celkem dost, pokud chces 1:18 tak bych vzal XRAY M18...
Zdravím!
Prosil bych Vás přátelé o radu. Rád bych jezdil "rally" tzn že bych radši šotolinu, nemyslím nějakej extrémní terén, ale naleštěnej asfalt mě nebere. Ještě chci podotknout že jsem úúplný amatér. Už nějakou dobu vybírám stavebnici. Četl jsem nějaký info tady na fóru, byl jsem se podívat na mini in-door cupu, ale pořád si nejsem furt jistý co... Teď chci jít koupit podvozek. Dal jsem si dohromady pár favoritů:
1- Tamiya TT-01R (3500)
2- Ansman ARE1 (1900)
3- Kyosho TF-5 (7500 - na bazaru jsem našel za 5000)
ad 1) co se TT-01R týče tak jsem pochopil že není úplně kvalitní ale zase mi celkově přijde nejdostupněnjší (díly atd)
ad 2) o ansmanovi toho moc nevím (prosím radu) ale přijde mi jako rozumný poměr cena výkon
ad 3) Je mi jasný že o proti předchozím dvěma je to skok o třídu výš, ale co jsem zatim zlistil tak je nejkvalitnější (tzn odolnost/výdrž)
Celkově mi jde jen o to aby byl rozvod přes kardan a trochu to vydrželo.
díky moc a doufám že můj dotaz není úplně stupidní a prosím o jakoukoliv radu.
Díky Jirka
P.S. Sorry příště omezim množství textu...